Friday, February 19, 2010

KEJOHANAN HOKI EMPAT PENJURU DAERAH PETALING PERDANA

Kejohanan empat penjuru telah dijalankan pada 11 Febuari 2010 bertempat di Stadium Lembah Pantai, Kuala Lumpur. Kejohanan ini telah dianjurkan oleh pihak SMKBPJ(A) sebagai persediaan untuk menjadi tuan rumah MSSD Petaling Perdana. Ianya mendapat sambutan yang baik daripada sekolah yang terlibat iaitu SMK Sek 3 Kinrara, SMK Sek 18 Shah Alam,SMK Pusat Bandar Puchong dan SMK Puchong Perdana. Keputusannya, johan hoki lelaki dimenangi oleh SMK Puchong Perdana, naib johan SMK Pusat Bandar Puchong dan tempat ketiga SMKBPJ(A). Hoki perempuan pula telah mendapat naib johan untuk kejohanan ini. Tahniah diucapkan kepada mereka yang berjaya dan kepada yang kalah jangan putus asa.Teruskan berjuang untuk MSSD nanti.

Jutaan terima kasih kepada guru-guru yang banyak menjayakan kejohanan ini terutamanya En. Nawi dan En. Gopal yang banyak berkorban masa dan tenaga. Selain itu, Kelab hoki juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Pentadbir sekolah iaitu En. Abdul Ghalib Yunus dan Pn. Rohati Sood atas sokongan yang padu kepada program ini. Akhir sekali untuk kepada pihak urusetia iaitu Pn. Norzamzarina dan En. Zakaria terima kasih diucapkan kerana telah menjalankan tugas dengan cemerlang.

Antara sekolah yang terlibat dalam Kejohanan 4 Penjuru

Walaupun cuaca panas terik, semua pemain tetap memberikan kerjasama yang baik. Tahniah dan terima kasih.

Tahniah kepada mereka yang berjaya. Hadiah telah disampaikan oleh En. Gopal.

Tahniah kepada pemain perempuan yang telah mendapat Naib Johan. Hadiah telah disampaikan oleh Pn. Rohati Sood.

Possing yang sama pengurus pasukan/jurulatih sekolah. Dari kiri, En. Nawi, Pengurus Pasukan SEMESTI, dan Pengurus Pasukan SMK Pusat Bandar.

Lega.. Pengadil Kejohanan En. Gopal dan En. Jadwi selepas selesai mengadili semua permainan.

No comments:

Post a Comment